Kiss me cause im cute / e


kvällens outfit för natten (y)

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig isängen och smsa med folk & dunka musik i hörlurarna !
min dag har blivit jävlgt bra mycket tack vara amanda oscarsson oxå !
och såklart amanda blomdahl som jag saknat såjävla mycket !

visst har vi uppdaterat bra idag ? det här blir ju dock mitt
sista inlägg för natten , men amanda kommer nog skriva ett inlägg till innan hon sleppar oxå !
plus det första jag ska göra imorgon är att starta datorn och logga in på blogg.se ;)

Godnatt sötnosar / Emma


Kommentarer
Postat av: barbiegris

haha min blogg suger verkligen. jag har ingen aning om hur man gör xD



några förslag flickor?

2010-05-09 @ 00:47:01
URL: http://barbiegris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0