Hos pappaaa. / A

Shue på er! Nu är jag här igen, wohooo. Kom till pappa för en liten stund sen, ligger i sängen just nu med datan och smsar med söta emma och en till person som jag vill hålla hemlig i den här bloggen och på alla andra bloggar, facebook, msn osv.
men pappa kom och hämtade mig hos mamma, jag vet inte när. sen åkte vi till blåsut för att fixa tvättmaskin och torktummlare till min kusins pappa, tommy ;d sen drog vi hem, fast vi fikade där lite också och tittade på scooby doo! Naiis. Saknar Sofia, min kusin väldigt mycket också. Får nog ta och träffa henne snart! Fast nu ska jag titta på film tror jag, ensam.. -.- fast filmen jag ska se på är sjukt bra. den heter "Flicka - den bruna mustangen." Grymt bra, så bra att man ryser bara man hör namnet! Mycket tårar förlorar man under filmen iallafall, men det är värt det faktiskt! TRO MIG.

Jaja, jag ska inte fortsätta babbla nu. Här får ni lite bilder från någon gång :D


Kommentarer
Postat av: Emma

snygga jeans/leggins? har du gjort dom själv eller va dom sånär du köpte? isånnafall vart köpte du dom?:)

2010-05-09 @ 13:17:34
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/
Postat av: Emma

sv; hih okej snygga va dom iaf:)<3

2010-05-09 @ 13:33:56
URL: http://onlyemmaij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0