skolan / e

hejsansvejsan , kom typ nyss hem från skolan (y)
dagen har väl varit ok , hade först bild och då blev jag skickad till skolsyster för hälsokontroll !
jag är 167,5, lite bra sådär :D

a sen hade jag bild satt och ritade en tjockis , super !
sedan hade vi gympa och då vare valfritt så vi spelade bandy , ganska najs !
efter vare mat och sen no, skulle egetnligen haft no i TVÅ TIMMAR :O !

men vi hade mentorstid efter halva typ :p 

juste vet ni vad ;) jag fick VG i inlämnings uppgiften på hk´n :) najs va ?

a fick sluta 13:45 men bussen gick ju inte förens 14:05 så gick runt i korritoren typ !

juste , det har sett ut som om jag kissat på mig idag tiep , först kom jimi bakom mig och hällde vatten ur ett glas,
sen kom pak springandes och kastade på mig , sen kastade jimi igen i mitt ansikte , sedan kastade peter ett fullt glas på hela mig så ja hela mina byxor och en bit av tröjan var böt , sen fick jag en vatten ballong på mig av någon av dom ! ska tydligen få mer vatten på mig imorgon enligt dom , men det kan dom bara glömma !

hare bra :D


nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0