grym kväll ! / e

tjatja , stack ju och möte blomdahl halv fem , sen stack vi på felixarnas match , dom vann med 3-0 brabra , på matchen träffade vi dennis så vi stod och snackade med honom under hela matchen (y) efter matchen stack vi till donken, mums thahaha där satt vi i typ en timme , sen efter drog vi hem te mig och då ringer felix och felix och säger att vi ska komma hem till dom , så vi sticker dit , och e ute ett tag .. sedan drar vi in till berra !

haha vi spelade fifa, och jag ägde som ffaan ! *not*
jag förlora med 6-0 mot felix -.-
men jag gjorde ett mål :D fast det var själv mål menmen skit samma , efterskolan imorgon drar och och träffar blomdahl på dirren sen så sticker vi hem till felix ! NAJS

bilder från dagen :




































¨åh på sista bilden , thaha ser ni hur inne jag e i fifa !

sitter och snackar tele med dennis (Y) och linnea kommer nästa helg (Y) ,
stänger typ av datorn godnatt !

och vi har över 300 unika besökare idag :D:D

UPDATE : vi har över 4 sidor kommentarer vi ska godkänna och svara på (Y'


Kommentarer
Postat av: nadina :)

SV:jo de bara bra med mig sjdå :)

2010-05-09 @ 22:19:32
URL: http://nadiinaa.blogg.se/
Postat av: Mira

Oj!! En månad för tidigt är ju jättemycket!

2010-05-09 @ 22:25:16
URL: http://edlundhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0