förlåt .. :'( / e

hej ,
updaten idag har rent ut sagt sugit, vo har knappt svarat på några kommenter heller ,
svarade bara imorse vet inte riktigt vrf amanda inte uppdaterat memen ,

som sagt var ju hemma hos berra , har varit där hela dagen typ , vi stack och käka på daisys ..
och jaa , först åkte vi 3 på en cykel jag , berra och amanda , sedan när granath skulle på gick det knappt asså !
vi satt där och snackade i typ 45 min , sen stack vi tillbaka till berra,

jag mötte berra i fifa och förlora med 2-0 -.-
och sedan mötte amanda ,grantah och vann med 2-1 hah hon e ju gryyym !
fotade massa bilder idag oxå ,men alla blev typ failade så ni får bara några (a)


amanda & berra


jag & amanda


och ja amanda ville känna sig stolt, 2-0 till henne efter första halv lek, det blev dock 2-1 sen ;)


granath & berra :D

GODNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0